Coś nowego na Komunię Świętą - serwetki z flizeliny

Już od jakiegoś czasu rozglądam się za ciekawymi dekoracjami, które mogłabym wykorzystać na przyjęciu z okazji Pierwszej Komunii Św. mojego dziecka. Znalazłam już parę inspiracji i ogólnie myślę, że goście będą po wrażeniem ostatecznego efektu. Oczywiście, jeżeli wszystko pójdzie po mojej myśli ;) Ostatnio zaczęłam szukać idealnych do mojej dekoracji serwetek. Nie wiedziałam, że będzie ich aż tyle! Wybór jest ogromny a to na pewno nie ułatwia decyzji... Chyba jednak udało mi się wczoraj znaleźć coś odpowiedniego. W sklepie ZlotyAniol.pl, oprócz zwykłych papierowych, warstwowych serwetek znalazłam coś takiego jak serwetki flizelinowe. Są może trochę droższe od zwykłych serwetek, ale jak zobaczyłam zdjęcia, co można z nimi zrobić to się zakochałam! :) Dzięki temu, że są mocno sztywne można poskładać je w różne fajne wzory - na przykład wachlarz czy łabędzia. W dodatku ta grafika! Wzory są naprawdę piękne i takie eleganckie. Jak chcemy żeby było jasne nawiązanie do Komunii to można wybrać wzór złotego aniołka. Jestem już zdecydowana, bo takie serwetki robią naprawdę duże wrażenie. Jedyne co mi pozostaje to zdecydować się na któryś ze wzorów a podobają mi się prawie wszystkie więc łatwo nie będzie ;)








Dekoracje na Komunię kupisz w sklepie internetowym www.ZlotyAniol.pl - kliknij aby przejść do sklepu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co o tym myślisz? Zostaw komentarz, dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...