Opaska zamiast wianka? Niestandardowa ozdoba dla dziewczynki na okazję Pierwszej Komunii.


W tym roku czeka mnie zorganizowanie przyjęcia komunijnego. Wiem, że zostało jeszcze dużo czasu, ale już zaczynam myśleć nad całą organizacją, tym jak przystroić dom, jak usadzić gości żeby wszyscy się zmieścili i w dodatku było im wygodnie? Wiele takich pytań rodzi mi się w głowie, ale mam nadzieję, że jak wcześnie zacznę to potem będę w stanie przygotować wszystko bez zbędnego stresu :) Jeżeli chodzi o menu i przygotowanie jedzenia, zdam się na catering z restauracji. Chyba nie byłabym w stanie zrobić tego wszystkiego sama w domu! A gotowanie to nie wszystko, potem trzeba jeszcze mieć wystarczającą ilość miejsca żeby to wszystko przechować...Ech... Jeden dzień a tyle rzeczy do przemyślenia... ale przejdę może do głównego tematu, o którym chciałam napisać, czyli dodatków do stroju dla dziewczynki. Konkretnie chodzi mi o wybór wianka komunijnego lub innej, podobnej ozdoby. Większość mam, z którymi rozmawiałam, kupuje swoim córkom właśnie wianki. Ja jednak natknęłam się na inny ciekawy pomysł w sklepie www.ZlotyAniol.pl. Oprócz wianków, można tam znaleźć inne dodatki upiększające fryzurki komunijne. Osobiście zastanawiam się nad kupieniem opaski. Myślę, że jest to fajna alternatywa dla wianka. Dzięki takiej opasce, dziewczynka idąca do Komunii, wyróżni się trochę z tłumu jednakowo ubranych dzieci. Tym bardziej, że jest bardzo duży wybór wzorów i myślę, że każdy znajdzie coś, co przypadnie mu do gustu. Myślę, że to naprawdę fajny pomysł, polecam :)
 






Dekoracje na Komunię kupisz w sklepie internetowym www.1001dekoracji.pl - kliknij aby przejść do sklepu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co o tym myślisz? Zostaw komentarz, dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...