Pudełka na ciasto do rozdania gościom po Komunii

Przeglądając różne ciekawostki i akcesoria kupowane na Komunię, odkryłam ostatnio coś takiego jak pudełka na ciasto komunijne. Wcześniej zetknęłam się z takim czymś tylko na weselach. Śluby są organizowane często na bardo dużą ilość osób i w związku z tym, tort również jest na takich imprezach olbrzymi :) Używanie pudełek na ciasto jest więc uzasadnione. W końcu na weselach są bardzo duże ilości jedzenia więc nic dziwnego, że goście nie dają rady zjeść całego tortu. Dzięki takim zgrabnym pudełkom spożywczym można ładnie pozostałe ciasto zapakować w równe porcje i wręczyć gościom na pożegnanie :) Myśląc o Komunii, którą będę w tym roku wyprawiać dla dziecka, nie brałam wcześniej pod uwagę kupienia takich pudełek, ale w sklepie ZlotyAniol.pl znalazłam takie pudełka, specjalnie przeznaczone na okazję Pierwszej Komunii. Gości będę miała dość dużo więc w sumie nie zaszkodzi w razie czego zaopatrzyć się w nie zaopatrzyć. Inaczej, mogą zostać mi w lodówce duże ilości ciasta i na pewno nie wyjdzie mi to na zdrowie ;) Pudełka są bardzo estetycznie wykonane i naprawdę mi się spodobały. Fajne jest to, że są ozdobione też motywami typowo komunijnymi, na przykład Hostią. Kolorystyka jest delikatna i stonowana więc pudełka idealnie pasują do okazji. Na pewno zdecyduję się na jakiś wzór a w razie czego wykorzystam je później do czegoś innego :)







Dekoracje na Komunię kupisz w sklepie internetowym www.ZlotyAniol.pl - kliknij aby przejść do sklepu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co o tym myślisz? Zostaw komentarz, dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...