Serwetniki jako uzupelnienie serwetek na Pierwszą Komunię

W moich przygotowaniach do Pierwszej Komunii dziecka jestem właśnie na etapie wybierania rozmaitych dodatków, głównie do dekoracji stołu. Zdecydowałam się już na rodzaj serwetek i kilku innych drobiazgów, ale zaczęłam się też zastanawiać nad kupnem serwetników. Serwetki rozłożone samodzielnie też dobrze wyglądają, zwłaszcza, że mają różne ozdobne nadruki. No i zawsze można zdecydować się na serwetki flizelinowe, które nadają się do układania w różne stojące wzory. Ale oglądając zdjęcia serwetników w gotowych aranżacjach, nie mogę oprzeć się wrażeniu, że serwetki ułożone w ten sposób wyglądają najbardziej elegancko... :) Zwłaszcza, że same serwetniki też zachęcają swoim wyglądem. Na stronie ZlotyAniol.pl znalazłam na przykład serwetnik z porcelanową figurką siedzącego aniołka. No jest po prostu uroczy :) i nie można zaprzeczyć, że pasuje na Komunie, w końcu wiele komunijnych dodatków ma motyw anioła. Inne ładne serwetniki, które tam znalazłam są całe pokryte satynową wstążką.Wyglądają elegancko i mają dodatkowe ozdoby, na przykład złotą Hostię albo białego kwiatka. Innym fajnym pomysłem są serwetniki z diamentami, te są dopiero szałowe :) mogłabym je wykorzystać później na przykład na Święta... :) Jeszcze nie wiem, na które się ostatecznie zdecyduję, ale pomysły mi się podobają :)









Dekoracje na Komunię kupisz w sklepie internetowym www.ZlotyAniol.pl - kliknij aby przejść do sklepu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co o tym myślisz? Zostaw komentarz, dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...