Winietki na przyjęciu komunijnym? Dlaczego nie!

Niedawno kupowałam zaproszenia na przyjęcie komunijne, które będę organizowała w tym roku dla mojego dziecka. Musiałam więc przygotować już sobie listę gości, których mam zamiar zaprosić. Okazuje się, że wyszło ich dosyć dużo :) Zaczęłam się w związku z tym zastanawiać, czy nie zdecydować się na kupienie wizytówek, do porozstawiania na stole. Może nie będzie to olbrzymie przyjęcie, typu wesele, ale pomyślałam, że jak postawię takie winietki to wszystkim będzie łatwiej się odnaleźć :) Poza tym kojarzy mi się to z eleganckim przyjęciem a chciałabym żeby ta Komunia właśnie taka była. Zaczęłam się rozglądać za ładnymi winietkami, które będą pasowały na tą okazję i ciekawe pomysły znalazłam na ZlotyAniol.pl. Można wybrać standardowe, prostokątne wizytówki, które stawia się obok talerzy. Fajne jest to, że mają kolory pasujące do komunijnych dodatków i są zdobione ładnymi nadrukami związanymi właśnie z Komunią. Na przykład białe wizytówki ze złotą Hostią. Znalazłam jednak też coś zupełnie innego, co bardzo mi się spodobało. Są takie winietki, które można zahaczyć na kieliszkach albo sztućcach. Mogą być w kształcie na przykład motylka albo serca, wygląda to naprawdę super! Poza tym, mają fajne wycinane wzory. Jeszcze nie zdecydowałam, jakie winietki wybiorę, ale myślę, że jeśli postawię na serca albo motylki to będzie najbardziej oryginalne rozwiązanie :) Zobaczcie sami, jak ładnie się prezentują.








Dekoracje na Komunię kupisz w sklepie internetowym www.ZlotyAniol.pl - kliknij aby przejść do sklepu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co o tym myślisz? Zostaw komentarz, dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...