Gdzie kupić dekoracje na I Komunię dziecka?

Ostatnio spacerowałam sobie po galerii handlowej i zdałam sobie sprawę, że tak naprawdę NIE MA GDZIE! A mieszkam w dużym mieście, gdzie przecież powinnam wszystko znaleźć! A nie ma gdzie, bo w centrach handlowych zostały tylko wielkie markowe sklepy wielkich koncernów, więc gdzie mam szukać sklepiku z dekoracjami, które potrzebuję tylko raz w życiu? Na chyba, że mam 2 lub więcej dzieci, to może 2 razy...W małym centrum osiedlowym znalazłam sklepik z dewocjonaliami, ale w nim było tak, jakby im się czas zatrzymał...No takich "dekoracji" to ja bym raczej nie użyła do dekorowania stołu na przyjęciu z okazji I Komunii dziecka...Dlatego na maxa cieszę się, że istnieje internet i tu można coś jeszcze znaleźć! Jeśli tak samo szukasz ładnych dekoracji, to zobacz: www.ZlotyAniol.pl. Po prostu bezpretensjonalne i przede wszystkim niedrogie dekoracje! Bardzo fajne są te, które mają jakiś motyw sakramentu I Komunii Św dla podkreślenia uroczystego charakteru takiego przyjęcia. A skoro restauracje pękają w szwach organizując po kilka przyjęć na raz w jednej sali w tym samym czasie (też mi przyjemność tak biesiadować...) a termin trzeba rezerwować z ...rocznym! wyprzedzeniem...może warto wziąć catering do domu (jeśli nie chce się samemu gotować albo ma się dużo gości) i samemu ładnie udekorować stół i pokój? Atmosfera będzie zupełnie inna, goście dopieszczeni i wrażenie fantastyczne. Dzieciaki nie rozniosą w strzępy lokalu, co najwyżej swój pokój, bo i tak przecież za długo nie usiedzą przy stole...
A propos cateringu - polecam! Popytajcie znajomych, super rzecz: nakryją stół, podadzą ciepłe, posprzątają - dosłownie jak w lokalu, a siedzisz na własnym krześle! Nie masz tylu krzeseł? Też mogą przywieźć krzesła, stoły, co chcesz. Nic tylko zamawiać! Catering na Komunię a dekoracje przez internet:-)
Miłego dnia!
K.



Dekoracje na Komunię kupisz w sklepie internetowym www.1001dekoracji.pl - kliknij aby przejść do sklepu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co o tym myślisz? Zostaw komentarz, dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...