Skąd czerpać inspiracje na udekorowanie Kościoła na Pierwszą Komunię?

W tym roku wyprawiam Komunię Świętą mojego dziecka. Do tej pory zastanawiałam się nad  sprawami typu: kogo dokładnie zaprosić? Jak pousadzać gości i wygospodarować odpowiednią ilość miejsca w mieszkaniu? Czy może lepiej pomyśleć nad urządzeniem przyjęcia w lokalu? Jak przygotować dziecko do tego ważnego wydarzenia? Jakie dodatki będą potrzebne? Zaczęły mi już chodzić po głowie pewne rozwiązania i powoli zaczynam się przygotowywać. Jedyna rzecz, nad którą nie pomyślałam to udekorowanie Kościoła. Szczerze mówiąc nie myślałam, że ten problem mnie dotyczy. Okazuje się jednak, że udekorowaniem naszego kościoła na Komunię dzieci, zajmują się rodzice. Na pewno zostanie wybrany pewnego rodzaju komitet, mniejsza grupa która zajmie się całą organizacją. Każdy jednak może zasugerować swoje pomysły i włączyć się do przygotowań. Zajrzałam więc do internetu z nadzieją znalezienia jakichś ciekawych inspiracji. Okazuje się, że możliwości jest dosyć dużo. Istotną rzeczą jest przede wszystkim udekorowanie ławek. Można to zrobić, na przykład, za pomocą dekoracyjnych kokard lub kul kwiatowych. U szczytu ławek można poustawiać specjalne stojaki, na których zawiesić można różnego rodzaju dekoracje lub latarenki na świece. Jeśli chodzi o kwiaty, można obecnie znaleźć bardzo naturalnie wyglądające sztuczne kwiaty, które z powodzeniem imitować będą prawdziwe i nie będzie trzeba się bać, że nie wytrzymają próby pogodowej, gdyby maj okazał się gorący :) Ogólnie, pomysłów jest wiele, ciekawe propozycje znalazłam w sklepie ZlotyAniol.pl. Jeśli Was też czeka organizowanie Komunii, zajrzyjcie koniecznie :)






Dekoracje na Komunię kupisz w sklepie internetowym www.ZlotyAniol.pl - kliknij aby przejść do sklepu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co o tym myślisz? Zostaw komentarz, dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...