Piękne, mieniące się świeczniki na tealighty - na Komunię i nie tylko!

Nawet się nie spodziewałam, że przygotowania do organizacji przyjęcia komunijnego dla mojego dziecka przyniosą mi tyle różnych inspiracji na dekoracje nie tylko na tą okazję :) Myślę, że wiele pomysłów na które się natknęłam będę mogła wykorzystać na co dzień lub na przykład podczas Świąt :) Jednym z bardzo fajnych a zarazem prostych patentów na dekorację są zwykłe świeczki - tealighty. Wystarczy dobrać do nich odpowiedni świeczniki. Do tej pory zapalałam takie podgrzewacze w zwykłych, małych szklanych świecznikach albo ewentualnie kolorowych szklaneczkach. W sklepie ZlotyAniol.pl znalazłam świeczniki na tealighty, które są bogaciej zdobione i przez to robią dużo fajniejszy i ciekawszy efekt. W zależności od tego, jak wybierzemy pozostałe dodatki, można wybrać świeczniki na przykład posrebrzane albo bielone. Dodatkowo są one ozdobione błyszczącymi szkiełkami, mieniącym się brokatem albo na przykład błyszczącymi perełkami - są cudne! :) Z powodzeniem można je wykorzystać na Komunię, ale też na inne przyjęcia. Te srebrne z brokatem na pewno porozstawiam po domu na Święta.






Dekoracje na Komunię kupisz w sklepie internetowym www.ZlotyAniol.pl - kliknij aby przejść do sklepu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co o tym myślisz? Zostaw komentarz, dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...