Chcesz poznać najlepsze i sprawdzone przepisy na tort komunijny? Przeczytaj to koniecznie!

Z przyjemnością ogłaszam, że już jutro rozpoczynamy cykl wpisów z przepysznymi przepisami na torty komunijne, przygotowanymi przez naszą jedyną i niepowtarzalną ekspertkę - Kasię prowadzącą blog Słodkie Fantazje! :)

Tort to nieodłączny element przyjęcia komunijnego, który sprawia dużo przyjemności nie tylko dzieciom, ale również dorosłym. Oczywiście, bardzo łatwo jest zamówić i kupić gotowy tort przygotowany przez profesjonalnego cukiernika. Jednak o wiele więcej przyjemności satysfakcji przyniesie Wam samodzielne upieczenie tortu komunijnego. Spróbujcie a jestem pewna, że nie pożałujecie! :) Mnóstwo frajdy sprawi Wam też dekorowanie tortu, do którego możecie zaangażować też dziecko. Mam nadzieje, że nasze smakowite przepisy oraz pomysły na wykorzystanie akcesoriów do dekorowania tortu przekonają Was, że najlepszy tort to taki, który zrobicie same :) Nawet jeżeli nie będzie wyglądał identycznie jak na zdjęciach z naszych wpisów ;)

Koniecznie przysyłajcie nam zdjęcia zrobionych przez siebie tortów! Jeżeli postanowicie przetestować przepisy i zrobić próbny tort już teraz, również podzielcie się efektami. Trzymam kciuki! :)

 
Zapraszam też do przeczytania wywiadu z naszą przemiłą i pełną pasji ekspertką. Poznajcie Kasię! 


Mam na imię... Kasia.

Jestem... Żoną, matką, zawodowo prawnikiem i kulinarną blogerką. :) Ta wybuchowa mieszanka sprawia, że na brak zajęć nigdy nie narzekam. :)

Moją największą pasją jest... Mam wiele pasji. Kocham gotować i piec, a co za tym idzie odkrywać nowe smaki. Ale uwielbiam też fotografować otaczający mnie świat i ludzi, kocham podróże, czytanie książek. Lubię aktywnie spędzać czas (m. in. na bieganiu lub rowerowych wycieczkach), ale nade wszystko moją pasją jest moja rodzina. :)

Mój ulubiony deser to... Jest ich za dużo, by zdecydować się na ten jeden jedyny. :

Moje popisowe danie... Piekę i gotuję tak wiele, że chyba nie jestem w stanie ocenić, które z tych dań jest najbardziej popisowe. Trzeba by o to zapytać moich bliskich. :)

Przepis, którego mimo starań nie udało mi się jeszcze perfekcyjnie wykonać... Trzeba by się zastanowić nad definicja słowa perfekcyjny. :) Bo jeśli chodzi o smak, dla każdego to pewnie znaczy coś innego. :) Jestem z natury uparta i nie poddaje się zbyt szybko, więc nawet jeśli cos mi nie wychodzi za pierwszym razem próbuję do skutku. :) Ale jest wiele potraw, których jeszcze nie przyrządzałam, jest też wiele, których nie przyrządzam, bo zwyczajnie ich nie lubię albo moi bliscy za nimi nie przepadają. Myślę, że wśród tych potraw znalazłoby się sporo, których nie zrobiłabym perfekcyjnie. :) 

W wolnej chwili najchętniej... od kilka lat rzadko miewam wolne chwile, ale jeśli już się zdarzy, najchętniej spędzam je z mężem i córcią  mniej lub bardziej aktywnie, a kiedy potrzebuję pobyć sama zaszywam się w sypialni lub na tarasie z książką lub idę na spacer.

Najbardziej mnie wkurza... jest bardzo dużo rzeczy, schowań, sytuacji, które mnie wkurzają. Nie cierpię obłudy i fałszu, nie lubię jak ludzie obwiniają innych za swoje niepowodzenia i błędy.  Drażni mnie zawiść i zazdrość. Bardzo boli mnie niesprawiedliwość prawa i oportunizm polskich sądów. Totalnie wkurza mnie brak empatii i zrozumienia dla potrzeb innych osób. Wściekam się też gdy widzę, jak wiele dzieci cierpi  przez głupotę i brak miłości dorosłych, jak wiele z nich cierpi głód. Wkurzają mnie też ludzie, którzy nie wyznają żadnych zasad etycznych i moralnych, a przy tym są pozbawieni podstawowych uczuć… Mogłabym, tak jeszcze długo. ;) Ostrzegałam, że jest tego sporo. ;

Mam słabość do... słodkości i kuchni włoskiej. ;)

Moim jeszcze niespełnionym marzeniem jest... mam jeszcze wiele niespełnionych marzeń… :) Ale wiele też udało mi się już spełnić. :)

Gdybym mogła poznać kogoś znanego byłby/byłaby to... nie mam chyba jednego konkretnego autorytetu, którego koniecznie chciałbym poznać. Szanuję i doceniam Gordona Ramsaya, inspiruje mnie lekkość i niezobowiązujący styl kuchni Nigelli Lowson, jestem oczarowana pomysłowością i łatwością wymyślania kolejnych dań przez Jamiego Olivera. W kwestii słodkości nieustannie inspiruje mnie Michel Roux i Pierre Herme. Kocham potrawy i poczucie humoru Davida Lebovitza. :) Ale to nie wszyscy, którzy mnie fascynują. Tak naprawdę jest jeszcze całe mnóstwo innych znakomitości ze świata kulinariów, których bardzo szanuję i podziwiam.

Na koniec świata zabrałabym… bliskie mi osoby. :)


Dekoracje na Komunię kupisz w sklepie internetowym www.ZlotyAniol.pl - kliknij aby przejść do sklepu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co o tym myślisz? Zostaw komentarz, dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...