Bieżnik na Pierwszą Komunię - jaki wybrać?

Kiedy zaczęłam przygotowania komunijne i wyobrażałam sobie jak mniej więcej ma wyglądać przygotowana przeze mnie aranżacja, chciałam, aby na stole znalazł się jedynie biały obrus.Taki sposób dekoracji stołu wydawał mi się najbardziej rozsądny i praktyczny. Po przejrzeniu mnóstwa zdjęć dotyczących dekoracji wnętrz, stwierdziłam jednak, że rewelacyjny efekt daje rozłożenie na obrusie ozdobnego bieżnika. Najlepiej z półprzezroczystej organzy lub błyszczącej satyny. Aranżacja stołu z bieżnikiem wygląda dużo bardziej elegancko i dostojnie. Taki prosty zabieg a efekt naprawdę wspaniały :) Teraz zastanawiam się tylko, czy wybrać bieżnik gładki, czy ozdobiony jakimiś wzorami. Na ZlotyAniol.pl znalazłam naprawdę ciekawy wybór. Muszę jednak postawić na jeden model i ciężko mi się zdecydować :) Bieżnik może być typowo komunijny, mieć wzory ornamentowe albo kwiatowe. Ciekawym rozwiązaniem jest też bieżnik biało srebrny, w fantazyjne pasy - bardziej nowoczesny. Na zdjęciach widać kilka przykładów, jak takie bieżniki się prezentują.









Dekoracje na Komunię kupisz w sklepie internetowym www.ZlotyAniol.pl - kliknij aby przejść do sklepu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co o tym myślisz? Zostaw komentarz, dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...